רוצים לתת ללקוחותיכם את התחושה הטובה ביותר כאשר הם מגיעים אליכם למשרד? אם התשובה שלכם היא כן, הבה נבדוק האם אתם אכן עושים זאת. המאמר הבא יציע טיפים כיצד הופכים את החוויה של לקוחותיכם במשרד שלכם לטובה ביותר האפשרית. כמו כן נמליץ על התקנת בר מים עם סנן מים במשרדכם בכדי לתת להם נוחות מרבית. מאמר זה מתייחס בעיקרו לעיצוב של משרד גדול שיש בו יותר מחדר אחד.
עיצוב המשרד צריך להתחיל כבר מהרגע בו הלקוחות עוברים בדלת ונכנסים. אי אפשר להשקיע רק בחדר אחד ולצפות שתיווצר תחושה חיובית. רושם ראשוני, כך אומרים, אי אפשר לעשות פעמיים, ועל כן במבט ראשון רצוי שהלקוחות שלכם יבחינו בקירות נקיים עם כמה תמונות, בפינת ישיבה עם מיני בר, בעציץ או שניים, וככלל במקום נקי ומטופח.
פינת ישיבה נוחה
פינת ישיבה נוחה חייבת להיות חלק מכל משרד אשר מכבד את עצמו. אל תתפשרו על כסאות ישנים או על ספות מתפרקות- דאגו שתהיה תחושה נעימה ונוחה למי שבאים אליכם! רצוי לבחור במערכת ישיבה שנראית מקצועית אך גם לא מנוכרת מדי. בקרבת מערכת הישיבה רצוי שיהיה בר מים עם סנן מים. כמו כן, בחדרים הקטנים לרוב יש שולחן ומשני צידיו כסאות. אף פעם אל תשימו כיסא גדול ונוח רק בצד שלכם, או רק בצד של הלקוח/ה. נסו ליצור תחושה שוויונית ומכבדת.
מוזיקה, עיתונים וטלוויזיה
בפינת הישיבה נהוג להניח לפעמים עיתונים. זהו רעיון נחמד, ותמיד טוב שיש את עיתון הבוקר זמין ללקוחות. עם זאת הקפידו על ניקיון הפינה, נקו אותה מכוסות חד פעמיות שאנשים השתמשו בהן כדי לשתות מים ממכשיר מיני בר, ומעיתונים ישנים. לעיתים במשרדים גדולים נהוג להשמיע מוזיקה בחדר הכניסה. אם אתם בוחרים לעשות זאת גם במשרד שלכם, בחרו בתחנת רדיו סולידית שתתאים לטעם של רבים, או במוזיקה שקטה ועדינה. מוזיקה חזקה מדי עשויה לתת תחושה לא נעימה. גם מכשיר טלוויזיה רצוי שיהיה דלוק על תחנה 'כללית' ולא בווליום גבוה מדי.
פינת שתייה עם מיני בר
מה שייתן חזות עוד יותר רצינית ומקצועית למשרד שלכם היא פינת שתייה ובה מיני בר עם סנן מים. בחרו בר מים איכותי, נאה ואחד כזה שלא יתקלקל או שלא יהיה צורך להחליף את בו סנן מים בגלל שאינו איכותי מספיק. בר מים הוא תוספת ראויה למשרד, וללא ספק הרבה יותר נעים כאשר לקוחות יכולים להיכנס ולמזוג לעצמם כוס מים ולא להסתובב בחיפוש אחר המטבח.
ככלל, פינת ישיבה, מיני בר, כמה עיתונים ומיזוג נעים במידה שתתאים לכולם הן ההמלצות העיקריות שלנו אליכם. ישנם כמה דברים שהם מובנים מאליהם- למשל שמירה קפדנית על ניקיון של חדר השירותים. מומלץ לחדש מדי פעם דבר מה במשרדכם- להוסיף תמונה חדשה או עציץ חדש, או להזיז כמה רהיטים כדי ליצור אצל הלקוחות ואצלכם תחושת גיוון. עם זאת הימנעו משינויים תכופים מדי שעשויים ליצור תחושה של בלבול וחוסר יציבות. זכרו כי חלק משמעותי מאוד מהשירות שאתם מעניקים הוא לאו דווקא אתם עצמכם והפעולות שלכם, אלא גם הרושם שאתם והמקום שאתם יושבים בו תיצרו.
מאסטר